my customer

ساخت وبلاگ

کاربرد پلی­ یورتان تزریقی عمدتاً در پر کردن شکاف‌های هوا در نماها یا دیوارهای جداکننده، عمدتاً در موارد بازسازی، به‌منظور به دست آوردن عایق ترموآکوستیک بهینه استفاده می‌شود. در این موارد، هنگام پر کردن شکاف‌ها یا حفره‌های بین پارتیشن‌ها باید دقت زیادی کرد تا از مقدار عایق تزریق‌شده تجاوز نکند یا از آن کم نشود. این خطر وجود دارد که فشار فوم هنگام انبساط، ترک‌خورده یا حتی دیوار را به سمت پایین بکشد، هر دو در اثر فشار بیش‌ازحد یا انقباض رخ خواهد داد.

اولین قدم در تزریق پلی یورتان در سازه انجام یک مطالعه اولیه از وضعیت دیواری است که با آن سروکار داریم. توصیه می‌شود که شکاف هوا حداقل 5 سانتی‌متر ضخامت داشته باشد، پیوسته باشد و حداقل دمای توصیه‌شده بستر در هنگام تزریق 5 درجه سانتی گراد باشد.

برای تزریق صحیح پلی ­یورتان به شکاف‌های هوا، باید با ایجاد یک سری سوراخ یا حفره در دیوارهای داخلی که باید در فاصله کمتر از یک متری از یکدیگر قرار گیرند، شروع کنیم. شایان‌ذکر است که آن‌ها را نمی‌توان در یک شبکه تراز کرد، اما به‌طور ایده­آل در یک الگوی الماس استفاده می‌شود.

این تضمین می‌کند که تمام اشکال و حفره‌های نامنظم پر می‌شوند، که روش‌های سنتی عایق‌کاری حفره نمی‌توانند انجام دهند. پس‌ازآن، پلی­ یورتان از طریق این سوراخ‌ها، همیشه از پایین به بالا تزریق می‌شود تا به پر کردن بهینه شکاف هوا دست یابد. در داخل، پلی یورتان شروع به انبساط می‌کند، آن را به‌طور کامل پر می‌کند و به تمام گوشه‌ها می‌رسد و با سطوح داخلی سازگار می‌شود.

پس از اتمام تزریق، سوراخ‌ها یا حفره‌های ایجادشده بسته می‌شوند و سطوح‌ها یکنواخت می‌شوند. پلی یورتان به‌عنوان یک ماده سفت‌وسخت و پرکننده تمام شکاف‌ها و ترک‌ها به بهبود پایداری ساختاری دیوارها کمک شایانی می‌کند.

منبع: تهیه فوم تزریقی پلی یورتان

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : فوم تزریقی پلی یورتان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 27 تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1402 ساعت: 19:30

حفظ سلامت مادر:

آمپول‌های حاوی ویتامین‌ها و معدن‌ها به مادر کمک می‌کنند تا نیازهای بدنی خود را در دوران بارداری برطرف کنند. این مواد مغذی به حفظ سلامت عمومی مادر کمک می‌کنند و ممکن است از مشکلات مرتبط با بارداری مانند تغییرات هورمونی و کمبودهای معدنی جلوگیری کنند.

پشتیبانی از رشد جنین:

ویتامین‌ها و معدن‌های حاوی کمپلکس‌ها برای رشد و توسعه صحیح جنین بسیار حائز اهمیت هستند. این مواد به تشکیل بافت‌ها، اعصاب، استخوان‌ها و سیستم ایمنی جنین کمک می‌کنند.

پیشگیری از ترکیبات معدنی کم: کمپلکس‌های ویتامینی و معدنی ممکن است به مادر کمک کنند تا از کمبودهای معدنی نظیر آهن، کلسیم، مگنزیم و فسفر جلوگیری کند. این کمبودها می‌توانند به مشکلاتی مانند کم‌خونی، سستی استخوان‌ها و مشکلات دیگر منجر شوند.

حفظ سلامت پوست و مو:

ویتامین‌های موجود در کمپلکس‌های ویتامینی و معدنی هم مانند قرص بیوتین به حفظ سلامت پوست و موی مادر کمک کنند. در دوران بارداری، تغییرات هورمونی ممکن است به مشکلات پوستی و مویی منجر شود که مصرف کمپلکس‌های مواد مغذی می‌تواند به حل این مشکلات کمک کند.

کاهش خطر عوارض مرتبط با بارداری: برخی از آمپول‌های حاوی کمپلکس‌های ویتامینی و معدنی ممکن است به کاهش خطر عوارض مرتبط با بارداری مانند پره‌اکلامپسیا (یک بیماری مرتبط با فشار خون بالا در بارداری) و تشنج‌های بارداری کمک کنند.

منبع:

تهیه آمپول ب کمپلکس در بارداری

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تهیه آمپول ب کمپلکس در بارداری, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 54 تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1402 ساعت: 23:19

لینک دوستان

خبرنامه